wtorek, 25 września 2012

Rozdział 9 ! Margaret

H- Niall wiem , ze się na mnie wkurzysz bo wiem ze sie w nie zakochałeś ... - powiedział zdołowany Harry
N- O co Ci chodzi ??
H - Niall ...
N - No mów przecież jesteśmy przyjaciółmi !
H- Boje się ze po tym co Ci powiem juz nie bedziemy jak bracia ...
N- Możesz powiedzieć o co Ci chodzi ?
H- No bo Margaret jest cudowną dziewczyną ! Sam o tym bardzo dobrze wiesz !
N - Zakochałeś sie w nie j prawda ?
H- Tak ...
N- Stary mamy zasady !
H- Wiem , ale ja nie jestem w stanie przesatć ją kochać zapomnieć o wszytskim !
N- O jakim wszystkim ?! ?
H- Dla ciebie może spotkania z nią były normalne , ale dla mnie zawsze było to cos wspaniałego czym mógłbym sie cieszyć wiecznie !
N- Nie możesz !
H - ...
N- Ja ją kocham bardzo dobrze o tym wiesz i jeśli spróbujesz mi w czymś przeszkodzić nie ręcze za siebie ! Jak możesz wogóle ! To sie nie nazywa braterswto !
H- Co ja na to poradze , ze ja kocham ?!
N- Gówno mnie to obchodzi ! - i odzszedłem czym prędzej od tego czlowieka nazywającego sie moim przyjacielem .

** Z punktu widzenia Harrego **
Nagle zobaczyłem lekarza zmierzającego w moją i jej mamy stronę .
H - Niall - Krzyknałem bo uważąłem , że powinien być przy tej rozmowie . On odwrócił się spojrzał na mnie potem na lekarza i zawrócił . przeszedł obok mnie szturchając mnie ramieniem .
L(lekarz ) moi drodzy . Badania trwaly długo i były na prawdę wyczerpujące . kto jest z rodziny ?
Mo - Jestem matka ,
L- zapraszam do mojego gabinetu .
Mo - chcialabym , żeby Ci chłopcy poszli z nami .
L - Niestety to nie mozliwe .
Mo- poczekajcie tutaj .
L - Prosze za mna .
Z punktu widzenia mamy Margaret  .
Lekarz otworzył mi drzwi do swojego gabinetu i weszłam nic nie mówiąc .
L - proszę usiąść .
Zobiłam to co mi kazał teraz czekałam na wiadomosci dotyczące mojej córki . Bałam się najgorszego . miąłam dobrae myśli , ale po minie lekarza musiało sie cos wydarzyć .
L - proszę pani . Po pierwszych 10 badaniach wychodziło wszstko wspaniale . Ale po wykonaniu rezonansu ... Nie jest za dobrze . Margaret ma guza .
Momentalnie wybuchnęłam płaczem .
L - Napardę zrobimy wszystko co w naszej mocy .
M - Jak to jest możliwe przeciez nic jej nigdy nie dolegało !?
L - Guz nie tworzy sie w 5 minut prosze pani . U Pani córki wystapiło pewne zjawisko . Margaret miała tego guza wczesniej , ale nic jej nie dolegało poniewaz nie został naruszony . W tym przypadku było takk , że podczas upadku , pewna część czaszki lekko się wklęsła . to jest minimalny uraz , ale w jej przypadku narusył guza co dało znak uszczerbka na zdrowiu tej młodej damy . jest jedno wyjście aby uratować Mar .
M - A mianowicie ?
L - operacja rzecz jasna .
Cicho łkajac potząsnęłam na znak zgody .
L - To jest dosyć kosztowny zabieg ...
M - iile ?
L - 350 tysięcy złotych
M - Ile ?!
L - Wiem , że to wysoka cena , ale to jest jedyne wyjście . Możemy wywołac jak najszybciej sprawę w sadzie na temat odszkodowania i chociazby kilku tysięcy od sprawcy wypadku .
M - Rozumiem .
l - Wypisze potrzebne papiery .
************** Oczmi Nialla ****************
czekalem na korytażu , na mamę Mar . nagle zobaczyłem jak wychodzi zapłakana z gabinetu . Podeszła do mnie i się przytuliła . Bardzo płakała . Nie chciałem pytać co  się stało , chociaz bardzo nurtowało mnie to pytanie . Nagle Molly zaczęła mówić .
M - Mar - Margaret ma guza ...
_________________________________________________________________________
Następny rozdział już nie długo . Proszę chociaż o jedna opinie  lub komentarz bo jakk nic nie bedzie to nie mam motywacji , żeby pisac dalej . XXXX

Są już 4 rozdziały + jak mnie wena najdzie to dokończe pisać my dream my imagine więc trzymajcie za mnie kciuki i sprawdzajcie posty bo niedługo sie pojawi rozdzaił 9 !:D

http://jockeee.blogspot.com/

niedziela, 16 września 2012

pomysł !

Mam dla was propozycję ! Jesli nie chce wam się otwierać kolejnego linku ( czyli drugiego bloga ) to mogę wstawiać go także tutaj ! Tylko jest jedeen warunek bo nie wie czy mi sie to opłaca i chce sprawdzić czy ktos to będzie wogóle czytal . więc chciałabym mieć conajmniej 2 komentarze po tym postem . ;) Xx

sobota, 1 września 2012

Niestety

Przepraszam ze na blogu nie ma żądnej notki od dłuższego czasu . Jest mi z tego powodu przykro ale nie mam już pomysłu na niego .  mam na razie opracowaną nową wersje i nowego bloga . Mam juz napisane kilka rozdziałów . Dziękuje , że czytałyście i wystawiałyście opinie . Dziękuje za tyle wejść niestety moja przygoda z tą historią sie kończy . Licze na wasze wsparcie i czytanie nowego bloga , który tak jak sądze ( ja ) utrzym,a się dłużej niż 9 krótkich rozdziałów . Jeśli będziecie chciały to wstawię tutaj później linka do tej nowości , ale najpierw musze go założyć ;) Jeszcze raz dziękuje
                                                                                                                   XxX

wtorek, 17 kwietnia 2012

Rozdział 8 Margaret !

******************************* Oczami Harr'ego **********************************
 O 6:10 wraz z Niall'em i Zayn'em i mamą Margaret  byliśmy w szpitalu pod salą , w której leżała . Lou i Liam zostali w domu z Katie . Mama naszej przyjaciółki cały czas płakała wtulona we mnie . Niall zdecydował się iśc po jakiś srodek uspokajający do sali pielęgniarek . Po niecałej minucie wrócił z kubkiem wody i białą pigółką . Przyszła także pielęgniarka mówiąc nam o stanie dziewczyny .
Pielęgnirka(Pi ) - W nocy nic się nie działo dzisiaj będziemy jeszcze robić wszystkie badania . Jeśli chcenicie możecie wejść do środka . Narkoza w jej przypadku mninie szybciej niz przypószczaliśmy .
Moli ( mama Margaret w skrócie Mo) - Czy z nia bedzie wszystko w porządku nic jej nie będzie ?? - wypytywała roztrzęsiona rodzicielka .
Pi - Miejmy taką nadzieję narazie dziewczyna trzyma sie dobrze . Głowa zostala powaznie dosyć uszkodzona . W najgorszym przypadku mogła dostać amnezji , ewentualnie może pokazać się wylew . Miejmy nadzieję że nie dojdzie do żadnej z okoliczności , które wymieniłam .
H - Dziekujemy - powiedziałem po czym wszyscy po kolei weszliśmy do Margaret . Po godzinie zaczęła się wybudzać. Ja wraz z Niallem pobiegliśmy po lekarza by ją obejrzał po przebudzeniu . po 10 miutach byliśmy spowrotem z Doktorem Hafelpuffem .
Dr.H - Dzień dobry !
Mo - Dzie - dzień dobry ...
Dr.H- Proszę się nie denerwwać zawsze trzeba być dobrej myśli ! :D - pocieszął nas doktor .
**************************** Oczami Nialla ************************************
To co się stało było okropne , myślałem , że umrę . Od samego rana siedzimy w tym szpitalu i mówią nam o jakisch wylewach itd . W końcu jeden normalny entuzjastyczny człowiek . Wtedy jej oczy sie otworzyły a ona wydukala .
- ałczzzzzz . ssssssss. ale boli - powiedziała lapiąc sie za głowę .
********* normalnie ******
Otworzyłam oczy i zobaczyłam przed soba lekarza , moją rodzicielkę , Harr'ego , Niall'a i Zayna . Strasznie bolała mnie głowa . Pmietam tylko , że wykrzyczałam cuś tam ojcu on się wkurzył mi przywalił . Dalej ciemność ! Ciekawe ile tu leżę bo plecy bolą mnie masakrycznie !
Dr.H - Dzień dobry ! Jak się czujesz ? - krzyczał na maxa ! A moja głowa rosadzała się na milion kawałeczków , miłam ochot wykrzyczeć temu człowiekowi w twarz zamkinij Kur*** ten ryj ! ale sie powstrzyamałam .
- Dzień dobry . Głowa mnie chlernie boli .
Dr.H- Uderzyłaś się mocno w głowę . Wszystko pamiętasz ?
- tak .
Dr. H - Jak masz na imie ?
- Margaret .
Dr.H- Nazwisko ?
- Stonner .
Dr.H - Ile masz lat ak nazywa się twoja matka i ojciec ?
- Mam 17 lat zbliża się moja osiemnastka , moja mama nazywa sie Moli a ojciec Norbert . Mam siostre Katie i wszystko jak juz mowiłam pamiętam .
Dr.H - Dobrze ! Bardzo dobrze ! Amnezji nie ma ! - i znowu sie darł ! niee no nie wytrzymam ! zaraz pojdzie lewy sierpowy <xD > .
- a to było takie podejrzenie ??
Mo - yhym - powiedziała chlipiąc moja mama , która cały czas trzymała mnie za  rękę . Spojrzałam na Nialla , w jego oczach zobaczyłam współczucie , troskę i coś jeszcze czego nie umiem opisać .
Po godzinie rozmów z przyjaciółmi lekarz kazał wszystkim opóscic salę przeblać mi sie w biały fartuch ( nic na sobie oprócz tego ) . Wyszedł szybko zciągnęłam z siebie rurki itd . Prebrałam sie w fartuch . Strasznie zakręciło mi się w głowie . Oparłam sie o łozko po czym do sali wbiegł Niall . I pomógł mi się połozyc momentalnie do sli wszedł lekarz podłaczył mi kroplówkę odblokował koła od łózka i oznajmił , że jedziemy na badania . Bąłam sie strasznie tego co chą mi zrobić . Nagle lekarz załozył mi na wlosy czepek , na twarz ałozył maseczkę i odpłynęłam ....
***************** Oczami Nialla ******************
wtedy gdy na mnie spojrzała , tak prosto w oczy  podobało mi sie to ! Jest tak piękna ! Ale widze ,ze nie tylko mi się ona podoba ... Błagam ! niech to będzie tylko złudznie ! Siedzię własnie na korytazu z innymi , ale w myslach i mętalnie jestem tam z nia leżę obok pocieszam ... Nagle odezwał sie do mnie Harry nikt inny nie mógł usklyszeć naszej romzowy bo bylismy po drugiej stronie korytażą



********** Rozdział nr 8 juz jest ! Wiem strasznie nudny !! al enie miałam veny :( Postaram sie kolejny rodział napisać dłuzyszy i jeszcze raz chciałam zachęcić do posania komentarzy oraz uzupełniania reakcji . To dla mnie bardzo wazne , poniewaz wtedy wiem ,ze pisze wogóle to dla kogoś a nie sama dla siebie . ************

sobota, 14 kwietnia 2012

Rozdział 7 Margaret

Rano obudziły mnie donośne śmiechy mojej małej Katie . Z oporem wstałam z łóżka , załozyłam moje ogromne ciapy koty , zarzuciłam na siebie brązowy rozpinany sweter i wyszłam z pokoju ze śpiochami przy oczach .
Stojąc na końcu schodów zobaczyłam wymalowanego Nialla i Lou bawiących się z moją siostrą w bostońską cherbatkę .
- Co wy tu robicie ?!?! - zapytałam
Lo - No umówiłem się z twoją mamą , że dzisiaj popilnuje twojej młodszej siostrzyczki , a ona pójdzie pozałatwiać sprawy na mieście . :) - i szeroko się uśmiechnął .
- A Niall ??
N - Ja przyszedłem Ciebie  pilnować dzieciątko !
- mnie ?!?! ahhahaha bardzo śmieszne
N- Jesteś niepełnoletnia ! ahhahahahah
- A reszta chłopków też tu jest ??
Lo- No tak w ogrodzie . Grają sobie dzieciaczki w piłkę :D
- Że CO ???
Byłam zszokowana oczy prawie wyszły mi z orbit ! Cała piątka byla u mnie w domu , a ja stałam sobie nieogarnięta , w mojej słit piżamce na schodach . Po wiadomości od Louisa szyko zaczęłam biec na głore po schodach do mojego pokoju , jednak po środku schodów zatrzymałam się i kzyknęłam
- FAJNY MAKIJAŻ !!! ahhahahhaha  - i pobiegłam dalej . Zamknęłam drzwi od mojego pokoju , weszłam do łazienki , wziełam 5 minutowy zimny prysznic  i podbiegłam do szafy wybierając dzisiejszą stylizację . pobiegłam do łazienki założyłam biały t skirt , na to błekitną marynarkę , obcisłe rurki , czrne converse a włsy spięłam w takiego koka https://www.facebook.com/photo.php?fbid=362187300469823&set=a.313749618646925.74911.259935100695044&type=3&theater . zalożyłam kremowe balerinki i wyszłam z łazienki . W moim pokoju znowu stal Harry .
- Jezusie ! Znowu ty ! - dałam mu buzi w policzek na przywitanie .
H - Chodź już . Śniadanie już czeka . - powiedzial  , po czym wziął mnie za rękę i wyciągnął z pokoju . Schodziliśmy po schodach . Stojąc pośrodku schdów zobaczylam Nialla , a wtedy szybko póściłam rękę Hazzy i zbiegłam jak najszybciej na dół do kuchni .
N - Slicznie dzisiaj wyglądasz . :) - powiedział ,, po czym momentalnie się zaumieniłam i wreszcie dałam mu całusa w policzek na przywitanie  i poszłam przywitać się z resztą .
H - Siadaj !! Śnniadanie podano . - po tych słowach na blacie , przy którym siedziałam pojawiły sie ogromne Naleśniki !
N- OMG ! OMG ! OMG ! HARRY !!!
H - hahahahahhahahahahahhaha
N - Moja miłość ! naleśniki !!!Ooooooooo !!
- ahahhahahha
Z - ahahahhahaha
Li - ahahhahahah
Lo - aahhahahahah
H - hahahahahh
Naleśniki bayły na prawde pyszne
- ummmm ... Harry to jest cudowne !
H- Wiem :D
- hahahahahh ! ale jesteś skromny .
Wszyscy skończyli jeść i postanowiliśmy obejrzeć jakiś filim . Postanowiliśmy na jakiś tiller . Siedziałam obok harrego . W połowie filmy zachciało mu sie jeść  , wiec poszedł sobie zrobić kanapkę do kuchni . Dosłownie po minucie usłyszeliśmy krzyk . Szybko zerwałam sie na nogi pobiegłam do kuchni . Koło szafki siedział chłopak i tzrmał się za palca  przeklinając .
H - Kurwa jego mać !!!
- Co sie satło ?!?! podbiegłam i kucnęłam obok chłopaka . Zobaczyłam zakrwawiony nadgarstek .
H- Jaką ja jestem niemotą ! Jprdl !! Ale boli !!
- Co ci jest ??
H - Rozwaliłem se palca !
- pokaż !
 palec u prawej ręki był rozciety  . Nie wyglądało to za dobrze . Szybko wzięłam szmatkę owinęłam mu palca , oraz zrobilam opaske uciskową na nadgarstku , aby powstrzymać krwotok .
- Zayn !!! - krzyknłam
Z - Co ??
- Weż kluczyki od samochodu ! musimy szybko jechać na pogotowie !  - krzyknęłam po czym wszyscy zbiegli się do kuchni , łacznie z mała Katie .
Lo - Moje kochanie !! Co ci sie skarbie stało ?
Harry nic nie odpowiedział chłopaki pomogli mu wstac wzięłam Katie za rękę i wyszliśmy z domu . Szybko przekręciłam zamek i byliśmy jz w samochodzie . Po 30 minutacch byliśmy na pogotowiu . Harry panikował jak nie wiem co . Bał się igieł , które nas otaczały . Mi też nie było miło . Zawsze miałam jaką fobię co do igieł . Pamiętam nawet jak w wieku 8 lat mama i pielęgniarki nie mogły mnie utrzymać by zrobić mi szczepionkę . Ze wspomnień wyrwała mnie pielęgniarka .
- Ch łopakowi nic nie będzie , ale po mimo wszystko dobrz , ze przyjechliście . Palec jest cały , akurat trafił w krwinkę , a wiec krwotok nastapił  natychmiast . Rana jest opatrzona . To tyle możecie już jechać .
W tej chwili Harry wyszedł z sali . Szybko do niego podbiegłam i przytuliłam loczka .
- Dobrze , ze nic Ci nie jest w tego palucha .
Hazza był zaskoczony moja rekakcją . Całą drogę do doomu mówił jak go boli ten paluch . Gdy dotarliśmy do mnie do domu byla juz 18 . Gdy weszliśmy do środka byłam zaskoczona , a zarazem wściekła . Na sofie siedział mój ojciec  . Popijali sobie spokojnie cherbatę z najdrożyszych filiżanek mamy z chińskiej zastawy , ktorą dostała od dziadków na imieniny .
- Co ty tu robisz ?! ?!
Ojciec(Oj) - Przyjechałem do moich córek . Dawno się nie widzieliśmy .
Katie widząc tatę nawet nie podeszła sama za nim nie przepadała kiedyś strasznie na nią krzyczał . Stała tuż  za Louisem .
- Nie bez powodu się do Cibie nie odzywamy .
Oj - A ja widzę , że jak matka chodzi w rajze to ty sobie kolegów sprowadzasz do domu i jeszcze siostrę za soba targasz !
- Gówno cie to obchodzi to juz nie twoja sprawa !!!! - wykrzyczalam mu prosto w twarz .
Oj - Jak ty sie do mnie odzywsz ?!!!!! - krzyknąl i uderzył mnie prosto w twarz , także upadłam na podłoge . Wtedy Harrego poniosły nerwy .Podbiegł do mojego ojca i chciał go uderzyć , ale powstrzymały go chłopaki . Mała Katie płakała , a wtedy Lou wziął ją na ręce i zaczął pocieszać .Nial trzymał moją głowę , z której leciała obecnie krew . przed moimi oczami swiatlo zgasło .
                               ************** Oczami Harrego **************
Gdy ją uderzył upadła bezwładnie na ziemię a z jej głowy zaczęla lecieć momentalnie krew . Myślałem ,ze zrobię coś jej ojcu , ale gdy podleciałem do niego Zayn mnie przytrzymał .
Z- Niech pan z tąd wyjdzie !
Po słowach mojego przyjaciela jej tata wyszedl a ja do niej polecialem ze świeczkami w oczach . Wziąłem ja na ręce , Zayn poszedł ze mna odwieść ją do szpitala . Reszta została u niej w domu . Siedziałem na tylnich siedzeniach samochodu trzymajac ja na rękach . W szpitalu byliśmy po 35 minutach . Lekarze odrazu wzięli ja na izbę nieszczęśliwych wypadków . Siedziałem tam z Zaynem przez 2 godziny po czym  nareszcie wyszedł pan doktor i powiadomił nas o stanie Margaret .
Lekarz(Le) - Głowa mocno się obiła . Musze wiedzieć co doprowadziło do akiego stanu pacjetki ? Wygląda na pobicie .
H - Tak też było .
Le - Zapraszam do mojego gabinetu tam mi panowie wszystko ospowiecie .
           ********** Narrator ***********
Podczas , gdy Harry i Zayn siedzieli w gabinecie lekarza Niall , Lou  i Liam opiekowali sie młodszą siostra Margaret . Katie cały czas płakala . W ciszy czekali na telefon z dobrymi wieściami .
                                  ************** Oczami Harrego ***************
Le - Rozumiem . Zgłosimy tą sprawę do prokoratury .
H - Tak by bylo najlepiej . Tylko wolałbym ,aby pan najpierw zapytał się o zgodę Margaret .
Le - Dobrze .
H - Jak ona sie ma ?
Le - Ona jest w  niezbyt dobrym stanie , to zdarzenie pewnie bedzie mialo wpływ na psychikę pacjętki . Boimy sie także najgorszego . Nie wiemy czy pacjętka nie dostanie wylewu . To było dosyć mocne uderzenie o ziemię w głowę .  Będzie musiala jeszcze zostać tutaj na conajmnie j tydzien .
Z - Możemy ja zobaczyc ?
Le - Niestety dziś nie ma szans na odwiedziny . Panowie nawet nie maja po co tutaj czekac . Pacjętka powinna sie wybudzic ok 12 jutro po połuniu . odwiedziny zaczynają sie o 12 : 00 do 18 niestety jest juz 22 .
H- Dobrze to do zobaczenia jutro ... - powiedziałem przybity . Dlaczego nie powiedziała  nam o swoim ojcu ? ? Czemy on ją uderzył ? Boję się o nią . Wiem , ze jest w moim zyciu od niedawna , ale jest dla mnie bardzo ważna .....


************ dziękuje ze tyle czekaliście . Niestety mam strasznie duzo na glowie i musiałam rozdziały pisać od nowa . Postaram dodawać je regularnie codziennie , ale niczego nie obiecuję . Dziekuje ze jest coraz wiecej odwiedzin . Licze na komentarze i reakcje . Chciałbym wiedzieć co myslicie o moim opowiadaniu . ***********    


^^ W NASTĘPNEJ CZĘŚCI ^^
Co będzie z Margaret ? Czy bedzie miała wylew ? W którym z chlopców się zakochała ? Czy dojdzie do sprzeczki między  dwoma przyjacielami ?




środa, 4 kwietnia 2012

przpraszam

przepraszam was ze nie dodaje rozdziałów , ale zgubiłam gdzieś kartki z nowymi postami :( Napisze od nowa i bedzie done

środa, 21 marca 2012

Rozdział 6 Margaret !

- aaaaaaaa ! - skoczyłam z krzykiem z przerażenia .
H - Spokojnie ! ahahahhaha - Powiedział z bananem na twarzy Harry 
- Boże , ale mnie wystraszyłes ! - mówiłam trzymając rękę na sercu . 
- co ty robisz w moim pokoju ??
H - Przyszedłem po Ciebie , żebyś zeszła na kolację . Twoja mama mi kazała :) - wziął mnie za rękę i zaczął prowadzić mnie po schodach na dół . Wtedy zobaczyłam Nialla szybko póściłam rękę Hazzy i poszłam za blondasem do kuchni . Wiecznie było słychac śmiech mamy gdy chłopaki ją rozśmieszali . Wszycsy usiedliśmy przy stole i zaczęłasię pogawędka :
Ma - Czyli gracie w zespole ?? :) 
N - Tak . 
H - Jesteśmy jak bracia . 
Z - Tacy ... nierozłączni 
Lo - Ychym ... 
Li - Bracia , po których sprzątam .
Lo - Oj tam oj tam !
Ma - Aż tak bałaganią ??
Li - Najbardziej to Harry i Lousis ! xD
- Macie sprzątaczke ? 
Lo - Nie :) Liam sprząta :D 
H - Nasz daddy Direction ! :D :D - wszyscy chłopcy wyszczerzyli się do Liama 
 - Mamo gdzie Katie ? - zapyałam zaciekawiona o młodszą siostrę .
Ma - Śpi . Jak wróciła ze szkoły to padła i zasnęła :D . 
- Acha !
H - Jeśli mogę wiedzieć ... Kto to Katie ?
- Moja młodsza siostra :) .
H - Ile ma lat ? :) 
- 7 :) 
N - Malutka jeszcze :) 
Ma - Tak :) 
Lo - Uwielbiam dzieci !!Małe i duże !! 
Ma - Louis masz rodzeństwo ??
Lo - Tak mam 6 sióstr . Młodszych . 2 biźniaczki maja po 6 lat  strsza ma 13 kolejna 14 - W czasie kiedu Loui wymieniał swoje liczne rodzeństwo , ja dostałam sms -a . Miałam wyciszony telefon wiec nikt nic nie słyszał . Był to sms od Nialla :
'' Mam być zazdrosny ?? :) ''
odpisałam :
''O co , albo o kogo ?? ''
Odpisał 
'' No o moich przyjaciół  :) '' 
Odpisałam 
'' hahahh przcież nic mnie z nikim nie łaczy ... '' 
odpisał
'' ufff myślałem , że mam jakiegoś konkurena... :) ''
Ja 
'' konkurenta ? w czym ?? '' 
Niall
'' Lubię Cię :* '' 
sms-owanie przerwała mama 
Ma- Komuś dokładkę indyka ?
N - Ja brdzo chętnie ! dawno nie jadłem czegoś tak dobrego ! 
Po udaniej kolacji chłopaki pojechali do siebie . Polubiłam ich . Gdy juz wyszłam spod prysznica i wskoczyłam pod kołdrę . Dostałam 2 sms-y Jeden od Harrego , a drugi od Nialla .
Sms od Harry - > ,, Miło było Cię poznać . Kolorowych snów skarbie :* '' 
Sms od Niall :* - > '' dobranoc , bede tesknic :* '' 
Ucieszyłam się na oba sms-y  , lecz zastanawiałam się skąd Harry miał mój numer ?
Czy ja się zakochałam ?
Chyba tak ... 
Tylko , w którym z nich ??

 ************* kolejny rozdział nudny , ale jest ! Dzięki za komentarze :D ja sa one to wiem , ze dla kogoś to pisze i , ze ktoś to czyta :* Mam nadzieję , ze wejdzicie jeszcze nie raz bo to nie koniec ******** 






   

Rozdział 5 Margaret ! :)

Wtedy zrobiłam przerażoną minę , gdy Niall ja zobaczył wybuchł śmiechem , złapał mnie za rękę i pobiegliśmy do chłopaków . Siedzieli na sofie . Chłopak w lokach tulił sie do bosego przyjaciela , a mulat wraz z umięsnionym blądynem opowiadali sobie żarty .
Zayn(Z) - ahhahahahah
Liam(Li ) - No mówie Ci ! ahahahah
Harry(H) - Patrzcie kto przyszedł ! :D
Lou ( Lo ) - Hellllloł !! xD :D
N - Siemka :D Przyprowadziałem koleżanke . Ma na imie Margaret :) - uśmiechnął sie do mnie , a ja szybko odwróciłam głowę w drógą stronę , zeby ukryć swoje rumieńce .
Pierwszy podbiegł do mnie chłopak w lokach .
H - Cześć  jestem Harry ! miło Mi Cie poznać ! :D - mówiąc to patrzył mi prosto w oczy . Boże jego gałki były cudowne i na dodatek te jego looki *_*  ... Podaliśmy sobię rękę i machaliśmy nimi około 40 sekund patrząc sobie prosto w oczy . Zazdrosny Niall wziął mnie za rękę i pociągną w strone reszty chłopców . Następny odezwał się bosy chłopak w koszulce w paski .
Lo - Hej jestem Louis !
- Hej miło mi , Margaret !
Z - Ja jestem Zayn ! Cześć - i walnął wielkiego  SMAJLA xD
Li - A ja Liam ! - wstał i podał rękę na przywitanie .
Nagle na scenie pojawił się horeograf i Menager .
Menager(Mgg) - Chłopaki na scenę !!
Skrzywieni pobiegli na scenę , oprócz Harrego . Ten wziął mnie za rękę i szybko zaprowadził na miejsce na widowni .
H - Siadaj tutaj . :) Stąd najlepiej widać nas na scenie .
- ok :) - uśmiechnęłam się do przystojnego chłopaka .
I pobiegł szybko na scenę . Po raz 1 będę słyszeć ich piosenki . Gdy Hazza dbiegł na scenę , Naill nie miał za miłego wzroku . Raczej ta mina mówiła '' Ona Jest Moja rozumiesz ?!!? '' Gdy zielonooki zobaczył to spojrzenie w jego kierunku , uciekał byleby dalej od blondasa ! Nagle zaczęli śpiewać piękną wolną piosenkę  More than this . Tak . Chyba tak się nazywała . Harry wraz z NIallem śpiewając patrzyli  na mnie . Nagle zadzwonił do mnie telefon , , pokazałam palen do chłopaków , ze musze wyjść i odebrać .
- halo ??
Mama(Ma)  - Margaret gdzie ty jesteś nie ma Cię juz 5 godzin . Gdzie ty jesteś ?!?
- Spokojnie zaraz wracam .
Ma - Masz się pośpieszyć za godzinie kolacja na stole !
- Dobrze .
Ma - A z kim ty jesteś ??
- Ja ?
Ma - A kto inny ?Święty Mikołaj ?!?!
- Ja jestem z Niallem z tym kolegą i jego przyjaciółmi na próbie ich zespołu .
Ma - ile was jest ??
- Razem 6
Ma- To przyprowadź ich na kolację pewnie zgłodnieli .
- Ok . Ide z nimi pogadać i dam Ci zanć .
Ma - ok .
Poleciałam szubko do nowych znajomych , akurat próba sie skończyła .
N - O Hej już jestes !
- Tak . Mam Pytanko ...
H - Tak ?
- Może chcielibyście iść do mnie na kolację ?
N - Ok !
Lo - Czekaj Naill ,a co z jej mamą ?
- Ach no tak ! Mama sama zaproponowała :D
N - No Ok !
Lo - Ok
H - Ok !
Z - Ok
Li - ok .
Cieszyłam się , ze wreszcie jacyś chłopcy do nas przyszli , ze woóle ktoś przyszedł. Po rozwodzie rodziców mnie , mame i moją siostrę  odwiedzała tylko Amy , Ciocia Madison i Babcia z  Dziadkiem . Katie nie miała dużo koleżąnkek . Tak jak ja . Mam nadzieje , ze nie długo to się zmieni . Nie chcę , żeby miała okropne dzieciństwo .
                                       ----------------- w domu -----------------------
- Mamo jesteśmy ! - Chłopcy stali za mną w ganku .
Ma - O miło mi . Wchodźcie , a nie stoicie na boso w ganku .
N - Dzień dobry miło mi Pania poznać :) Co tak pięknie pachnie ? - odezwał się pierwszy żarłok i poszedł za mamą do kuchni . Ja zaprosiłam resztę do salonu . Zayn z Lou poszli so ściany oglądać kolekcje shishy mojej mamy , Liam usiadł na kanapie , a Harry stał obok mnie .
- zaraz wracam , na chwilkie pójde do pokoju :)
H - Ok .
Poszłam do pokoju szybko poprawić koka . Weszałam do łazienki , a gdy juz z niej wyszłam , stał przedemną Harry .

*** Rozdział 5 :) Trochę krótki , ale zawsze coś . Nie zbyt mi sie on podoba : /  . Po bokach ankiety zapraszam na kolejne rodzialy :*  **********



wtorek, 20 marca 2012

Rozdział 4 Margaret !

Nastepnego dnia dostałam sms od Nialla .
''Cześć maleńka :* Dzisiaj też się spotykamy ???? 
Wiedziałam , ze to nie bedzie jednorazowa przygoda . Postanowilam mu odpisać 
'' Ok ! Jestem za ! Tylko nie mów do mnie maleńka -,- :* '' 
Odpisał :
'' Ok . A moge mówić skarbie ??? aahahhah xD :* ''
Bardzo się roześmiałam , ale odpisałam dalej :
'' No ok :D ahhahahha :* '''
Napisał  kolejnego sms-a
'' To jak , gdzie i o której skarbie :D ??? ''
Ponowinie zwijałam sie ze śmiechu  ( odpisałam ) 
'' Może gdzieś ... nie wiem .... :/ ''
Odpisał :
'' Może park ?? :D '' 
Ja :
'' OK będę o 14 pod kawiarenką w parku :* ''
Spotkanie było blisko za 2 godziny , a więc  poszłam się odświeżyc . Zawsze kochałam długie prysznice ...


                               ************ Z punktu widzenia Nialla ***************
Siedzę n kanapie i sms - uje z tą ślicznotką . Nagle chłopaki zaczęli mni o coś podejrzewać 
Harry(H)- Ej on , coś , jakoś inaczej się zachowuje - wyszeptał Harry Louisowi na ucho .
Lou także szepcąc odpowiedział Harremu .:
Louis(Lo) - Wiem taki jakiś w skowronkach ....
H - Niall !!!!! 
N - Co się dzrzesz ?!?! Co chcesz ?? 
H - Masz nam coś do powiedzenia ?? 
N - Nie .... a co ?? 
H - Czy aby nie znalazła się jakaś pani Horan  słodziaku ?? :D :D
N - yyyyy ... 
Liam(Li ) - Achymmmm ... Czyli Tak ?! 
Zayn(Z) - I nic nam nie powiedziałeś ?!?!
Li - Jak mogłes ?!?! :( 
N - nieeee !
H - Nikogo nie poznałeś ? 
N - Nie ... Znaczy tak !
Lo - To poznałeś czy nie ?! 
N - No poznałem ...  powiedział drapiac się po głowie 
H - Jak mogłeś mi niec nie powiedzieć ?!?! :D :D 
Lo - Cichooo !! Dawno ją poznałes - zapytał Louis robiąc maślane oczka . 
H - ahahhaahah !! ahahhahah !! 
Lo - Zamknij się kochanie !! A więc ?? :) - znowu zrobiła maslane oczka , a Harry czekał jak reszta z zaciekwieniem na odpowiedź 
N - No ok 2 tygodnie temu ...
Li - OMG !! Tak długo trzymałeś nas w tajemnicy ?!?! :>
H - hahahahahh . No to jak się całuje - zapytał z cwaniaczkowata mine .
N - Nie całowałem sie z nią !!!! 
H - Achymmm .... To kim dla Ciebie jest ??
Lo- Nie wiecie jak pytać chłopaka !!No , a więc po 1 na ilu randkach byliście i gdzie sie poznaliście i jaka ona jest :D 
N - Matko ! no dobra ... Poznaliśmy się w parku jak wracałem z zakupów , pomogłem jej szukać telefonu bo zgubiła i płakała  ( w tym czasie chłopcy zrobili jedno wielkie uuuuuu ) 
N - cicho ! Jest , znaczy wydaje się być miła , zabawna , dużo się śmieje , lubi jeśc *_* , no i byliśmy na 1 randce , ale jak pozwolicie mi wyjść z tej spowiedzi , zjeść coś i sie umyć , to pójde na drógą ! xD
H - Nie wierze , ze jej nie pocałowałeś !! Mów szczerze jesteśmy twoimi przyjaciółmi :D
N - Dobra pocałowała mnie ona jeden raz ale tak normalnie .... w usta za wyciągnięcie jej telefonu z tego bajora w parku :D 
H - I jak było :D  ::d 
N- yyyyy .... to nic nie było powaznego ....
H - Dobrze ... A więc jakie ma usta :D :D 
N - ychhhh !! Ładnie xD
Dobra idź już !! Zrobie Ci coś do żarcia !! :D 
                               *********** Z towjego punktu widzenia ****************
Wyszłam z podbrysznica , ale mi błogo !! Zaczęłam się szykować . Założyłam krótkie dżinsowe szorty , biała bokserke ( ale nie taka w paski ) , rozpinany  granatowy sweterek w białe paski ze złotymi guzikami + brązowe balerinki . Włosy upęłam w lużny koczek , a na rękę załozyłam kilka bransoletek Li Lo . Wzięłam brązowa mała torebecze woreczek , krzyknełam mamie tylko '' Pa ! wychodze ! '' . Wtedy mnie zarzymala 
Mama(M) - Gdzie idziesz ? 
- Ja ide do parku ... z .... kolegą ...
M - Ko - Legą ?? 
- Tak . Z takim jednym .... Nie znasz . 
M - Acha ... to baw się dobrze . 
- Ok 
M - A Margaret !
- Tak ?
M - Uważaj na siebie !
- Spokojenie ... to nie gwałaciciel ahhahahah 
M - Ja mówie serio ...
- Ok ! Pa ! :* 
M - Pa :* 
Siedziałam na parku w ławce nagle ktoś od tylu zakrył mi oczy . 
N - Zgadnij kto to ?!
- ahhaha chymmm ... no nie wiem Niall ?? :D 
N - ahahhah  ZGADŁAŚ ! 
- ahhaahhah 
Blądas wręczył mi przepieknego tulipan o kolorze różowo- czewono - pomarańczowgo . 
- Piękny jest !- na twarzy pojawił mi się wielki rogal 
N - ufff ... Myślałem , ze Ci się nie spodoba . 
- Wręcz przeciwnie trafiłes perfekcyjnie , bo to moje ulubione kwiaty .
 Naill pocałował mnie w policzek. Poszliśmy się przejść po parku i po ślicznym rynku , opowiadalaiśmy sobie rózne śmieszne historie . Poszliśmy na shayka . Bardzo się zakumplowaliśmy . Mielismy ze sobą duz wspólnego i wspaniale się dogadywaliśmy .
N - Czuje się jakbym Cię znał od zawsze :D 
- Mamy dużo wspólnego :) 
N - Cieszy mnie to :D 
- grasz na jakimś instrumencie ? 
N - ahhahaha 
- cos nie tak ?? : /
N - nie wysztko ok . Tylo zazwyczaj dziewczyny wszystko o mnie wiedzą . 
- Hymmm ... Ale ja nie jestem wszystkie ... - zasmuciłam sie , bo myslałam , ze chłopak w ten sposób mnie wyśmiał , ale po 5 sekundach usłyszałam najsłodsze słowa jakie mgłam kiedykolwiek usłyszećod chłopaka . 
N - Tak wiem , ty jesteś sobą , nikogo nie udajesz :) uwielbiam Cię za to ! :) 
- Po co udawać kogoś kim się nie jest ?? To bez sęsu poźniej czy wcześniej wyjdzie coś głupiego ... : / . Wolę się nie niszczyc jak te wszystkie słit dziewczynki xD Ja wole postawić na naturalność 
N - A ja lubie naturalne dziewczyny :) 
Zarumieniłam się i postanowiłam szybko mienić temat .
- To powiesz mi na czym grasz ? :) 
N - Przeważnie na gitarze Kocham to ! hymmm na fortepianie ;)
- To twoja pasja ?? :) 
N - Tak granie i śpiewanie , to to co kocham :) A ty masz jakąś pasję ??
- Tak jezze konno :) Znaczy jeździłam : / 
N - Coś sie stało , ze przestałas kontynuować jazde na konno ?
- hymmm ... Fundusze : / Moi rodzice się rozwiedli , a mama dużo nie zarabia , ojeciec cos tam na początku mi dawał , ale teraz ma mnie gdzieś ... Kocham konie i jazde konno , ale trudno się mówi .
N- To przykre :( 
- Nie ... znaczy moznasie przyzwyczaaić ... Ojciec zawsze taki był ... 
N - A jeździłas jakoś zawodowo ?? zawody konkursy itp ?? :) 
- Znaczy jeździłam bo to kochałam , dla samej przyjemności , ale byłam na 1 zawodach :D 
N - I jak Ci poszło? :) 
- Jak na 1 zawody myśle , ze nie było źle :D
N - 1 ?
- nie .. :) 
N - 2 ? 3 ? 
- 4 ahhahah :D 
N - To i tak super :D :D 
- Tak ! haahhah Miałybyć nagrody pocieszenia , ale jednak nie było hahahh wszyscy byli zawiedzieni :D 
N - To ja mam pomysł !! - Powiedział głosno Niall . 
- tak ?
N - W ramach tej nafrody pocieszenia ...
- Tak ?? 
N - Nie chciałbyś pójść ze mna na próbę ??:D 
- Ok ! :D 
N - Tylko najpierw chodźmy coś zjeść ! Nienawidzę śpiewac z pustym żołądkiem  .
- Ok 
N - Ty jesteś bardzo ugodowa xD !
- Hymmm ... Zależy w jakich sytuajcjach  hahhahhaha 
N - Achymm .. Czyli ...
- Poprostu podoba mi sie ten pomsł. 
N - To się cieszę . 
Poszliśmy szybko do restauracji . Niall zamówił wielkiego schabowego z dużą porcją frytek z ketchupem , a ja 6 wielkich pierogów 
N - OMG !! Jakie códo !! - krzyknął blondas na widok obiadu na stole . 
- Niczego sobie ta NOGA xD hahahh - powiedziałm przekrajając pieroga . 
N - Nom ! ahhahahahh  
Po 15 minutach Niall już wszystko zjadł , a mi na tależu został jeszcze jednen pieróg ! 
N - Moge wziąć tego ostaniego ?? - I zrobił maślane oczka , którym nie mogłam odmówić .
- ahhahah Ok ! Masz i tak juz nie mogłam .
N - Dziękje !! - i szybko wciągnął go jak odkurzacz NoNo xD
N - No to idziemy ?? Dzisiaj daruje sobie deser ... Może zjesz coś jeszcze ??
- o nie 1 pierożek to była moja dłoń hahah xD
N - hahahah ok 
Wyciągnełam portwel z torby , aby zapłacić za giganty wtedy Niall mnie wyprzedził 
- Niall !! 
N - Co ? 
- Przestań to robić ! 
N - Ale co ? 
- wieznie za mnie płacieć !
N - Nie ! Ja płacę za dziewczyne !
- Nie lubie jak ktos za mnie płaci ! 
N - No to masz problem ! Musisz sie przyzwyczaić - i zowu walną te swoje słodie maslane oczka ! Kurwa znowy wygrał ! 
Wyszliśmy z restauracji uśmiechnieci . Wspaniale zadnych paparazzi ! Mysle , ze Niallowi tez to odpowiada :) 
Po 5 minutach byliśmy juz pod bramą do sali ćwiczeń . Nagle stanęłam i zawachał się .
N- Co jest ?? 
- Nic ...
N - a wiec chodźmy . 
- Może ja poczekam na zewnątrz ? Nie bede przeszkadzac... - przygryałm warge z lęku 
N - Nie wygłupiaj sie - i znowu uzył swojego triku :D
- yyyyyy 
N - Nie bój się oni nie gryzą ! 
- Ok 
N - No może z wyjątkiem Zayna .. ! 



************* No to nareszcie mamy nowy rozdział miałam inwencję tworczą bo jałam pieroga :D ahhahaha niedługo już rodział 5 ! sory , ze nie pisałam ale nie miałam czasu :( . Zapraszam do komentarzy :D ************************** .

niedziela, 4 marca 2012

Hejo !!

Czes mam dla wa dobra wiadomosc ... chba dobrą :D Jak mi sie udoa to jutro jakos ieczorkim albo po południu będzie nowy rozdział najdłuzszy z najdłuzszych jaki kolwiek napisałam !! Do zobacznia !! :) 

sobota, 3 marca 2012

Rozdział 3 Margaret :)

Jest juz 17:55 , jet juz wieczór . Niebo sie przyciemniło było widac księżyc i gwiazdy . Jezt 18 : 00 . Widzę już Nialla ! Podeszłam do niego i zaczęliśmy się ściskac na przywitanie .
N- Tęskiniłem - powiedział zaciskając mnie jeszcze mocniej 
- Ja tez  :) ... 
N- Może zamiast iść do kawiarni pójdziemy na spacer ? Znam super miejsce :) 
- ok :) 
Całą drogę trzymaliśmy się za ręce . Doszliśmy do pięknego drzewa , usiedliśmy pod nim , podziwialiśmy gwiazdy i księzyc , opowiadajac sobie o zyciu , roznych histroiach , zabawnych i smutnych , a zarazem przykrych . 
- Ale tu pięknie - kochany blondas zauwazył ze jest mi zimno więc zdjął marynarke , orył mnie nią i przytulił z troską . Była ju 22:30 
N- Chyba pora jechać :) 
- nom ...
N- Trochę się rozleniwiliśmy 
- ahhahaha . Ok troszkę zachciało mi się spać :) hahah 
N- A ja zgłodniałem :D 
- MOżemy jechać do Mc donald's 
N- ooooooo !!! 
- ahhaha 
N- To jedziemy !?!? :> 
- ok ! 
Pobieglismy szybko do samochodu i podjechaliśmy do Mc Drive . Chłopak zamówił dla nas 2 zestawy z Big mackiem ! 
- Jezu Niall moze bez przesady nie wiem czy ja tyle zjem !! 
N- zjesz zjesz ! Wiem ze tyle jesz ! ahah przewiduje w przeszłosciiii i przyszłosciii ahhaha 
Zarumieniłam się  
N- to słodkie :) 
Nagle kichnęłam i znów cała sie zarumieniłam 
N- To też było słodkie 
Byłam juz na maxa czerwonym burakiem kicham i żre jak jakis monster przy chłopaku , o ktorym marzyłaby kazda dziewczyna . Zaczęlismy jesć w samochodzie 
- długo masz prawo jazdy ? 
N- nie jakos tak 3 miesiące :) 
- Acha czyli jesteś początkujący ! 
N- Ychym !
Nagle w radiu zaczęła lecieć piosenka ,, klejnuty za tyłek '' ( w wersji angielskiej ) zaczęliśmy sie smiać i głupio tańczyć 
- ahahhahhaha 
N- Jaka piosenka ahhahahaha - w tej chwili pokochałam jego smiech 
- ahahhahahah !! :D :D 
N- Kocham nasze tańce ahahahha <3 :D :D 
- Boskie sa !! ahhaha wiesz bo nasze ahahahah <3 <3 
Skończyliśmy jesc 
N- No wiec ... 
- Przepraszam Cie bradzo chciałabym jeszcze zostac ale jest dosyc pozno odwiozł by mnie do domu ?? 
N- Oczywiście ! rozumiem :) Powiedz mi jak mam jechac .
Podjechaliśmy pod dom dałam żarłokowi słodkiego całusa w policzek na pozegnanie 
- Niall jeszcze jedno - powiedziałam wysiadajac juz z samochodu 
N- tak ? - powiedział z niepokojem 
- Mam małe pyatanko ...
N- Ychm ?
- Czy ty grasz w tym zespole ... No ...
N- One Direction ?? 
- am ... Tak! 
N- tak - powiedział przygnębiony ze smutną mina na twarzy 
- coś nie tak ?
N- Czy ty umówiłas sie ze mna tylko dla tego ze jestem ... no ... wiesz Niall z ONE DIRECTION ????
- nie głuptasie !! - powiedziałam słodko 
N- Czyli ...
- powiem Ci prwde ... Moja przyjaciólka Amy była ze mna jak do mnie zadzwoniłes :) opowiedziałm jej o spotkaniu w parku :) - tutaj sie trochę speszyłam - ona mi pokazała dzisiaj ze jestes , zanzcy grasz w tym zespole :/
N- uff jaka ulaga :D , ale serio nie wiedziałas niec o one direction ??
- szczerze ??
N- Tak 
- Nie xD 
N- Ok :) dziekuje Ci za szczerość dła mi wzajemnego całusa w policzek . wysiadłam z samochodu pomachałam mu rękom i odjechał :) Bałam sie tylko jednego !! MAMA !! Ja mam 17 lat a wracam o 23 do domu nie bedzie za dobrze :/ . 
Gdy weszłam do domu zobaczyłam mamę ! 
-Mamo przepraszam ze tak pozno przepraszam !!! 
Mom(M)- Spokojnie :) nic sie nie stało :) idz juz spac !! 
I nic sie nie stało ulgaaa !! :> 









**************** tak oto jest kolejny rozdzial podoba sie ?? wyraz swoją oppinie w komentarzu :) po bokach ankiety <3 sorka za opoznienie ale komp sie zaciął :/ O_o maakra :/ ********************************** kolejny juz w najbliższym czasie moze nawet za chwilke ?? :D *************************************************



piątek, 2 marca 2012

juz dzis !!

Dzisiaj ok 17 - 18 - 19 jakos tak dodam noey rozdziała nie gniewajcie sie ale szkoła  : / 

sobota, 25 lutego 2012

Ciag dalszy o Margaret :)

Mineły 2 tygodnie odkąd poznałam Nialla . Jak narazi sie jeszcze nie odezwał . O  spotkaniu z chłopkaniem powiedziałam mojej przyjaciółce Amy , do ktorej własnie zmierzam .
Gdy juz dojechalam do Amy przyjeła mnie jak zawsze ciepło 
Amy(A)- Wchodz szybko !!! Musze Ci cos pokazac !!
Posłuchałam sie jej i pobiegłam za nia na gore do jej pokoju .
- Co mi chciałas pokazac ??
Amy wzieła laptopa i połozyła mi go na kolanach .
A- Popatrz !! Czy ten twój lovelas wyglada tak ????
- Po 1 zaden lovelas !! Dobrze ??
A - Cicho badz i patrz tutaj .
- No tak to on , a co ?
A- Margaret to sławny piosenkarz z zespołu One Dierction !!
Chciałam coś powiedziec , ale przerwał mi moj telefon , jakis nieznany numer . Odebrałam i usłyszałam wtedy głos Nialla 
( ROZMOWA )
N- Czesc Margaret !!
- Hej 
N- co tam u ciebie ??
- Jakos leci ... a u ciebie ??
N- własnie sie zastanawiałem co z ta nasz randka i mowie zadzwonie co mi skzodzi ahhah 
- ahhahah mozemy sie spotkac  ! 
N- Serio ??
- Tak !
N- To moze dzisiaj za 2 godziny ?? 
- Ok 
N- Przyjechac po ciebie czy sama przyjdziesz na miejsce ??
- ammm ... raczej przyjde sobie spacerkiem hah :) 
N- Ok to pod ,,strasburg coffee '' ??
- Ok bede czekac 
N- To pa 
- pa 
N- Pa 
- dobra pa 
N- pa pa 
Rozmowa sie skończyła . Ja i Amy zaczęłysmy piszczec 
- aaa !!
A- aaaa!!! Musimy cie ubrac !! 
- Tak tutaj ?? nie mam rzadnych cichow przy sobie ...
A- nie badz głupa dam ci moje ciuchy :D 
- Kochana jestes :* 
A- Tak wiem a teraz szybko bo mamy mało czasu !! 
- Dobra to zrob mnie na bostwo !
A- bierzemy sie do roboty 
Ubrała mnie w śliczna kremowa koronkowa sukienke do tego brazowe baleriny , w pasie brazowy paseczek , torbie miałam swoja wielka brazowa a wiec pasowala do reszty stroju , załozylam do tego moje 2 ukochane bransoletki li lo , Amy wytuszowała moje rzesy i lekko zarozowiła policzki .
A- gotowe :D hah !! dobra masz jeszcze 15 minut na dojsci ! podwioze Cie ! 
I siadłysmy do samochodu . 




************* i tak oto mamy kolejny rozdział . Troszke ktrotki wiem dla tego jutro bedzie juz kolejny !!!! Cieszycie sie ?? :D :D Dziki za odwiedznie mojego bloga !! jest coraz wiecej wejsc :D dzieki . Po bokach sa ankiety wiec jak chcecie to wypełniajcie !! **********************

przsówam termin nowego wpisu !!

to jest 2 dobra wiadmosc  !! wpis bedzie za 30 minut !! dodawajcie komentarze pliiis !!

Dobra wiadomość !!

Kolejny rozdział o 17 letniej Margaret juz dzisiaj wieczorem !!!

piątek, 24 lutego 2012

Tak to sie zaczeło CD

Pewnego razu szłam przez park , wracałam do domu , pisałam SMS . Nagle wpadł na mnie jakis koleś . Nie zauważyłam nawet ze z kieszeni wypadł mi nowy telefon , ktory dostałam od dziadków  na dzien dziecka . Nie byl to taki sobie telefon tylko I phone 4s . Powiedziałam chłopakowi żeby następnym razem uwazał i poszłam dalej . W pewnym momencie siegalam po telefon do kieszeni bo chciałam wyciągnac telefon i zadzwonic do przyjaciółki . Niegdzie go nie nie ma , ani w kieszeni , ani w torbie . Przeszukałam cały park i nic ! Usiadłam na ławce i zaczełam płakac . Obok przechodził własnie przystojny blondyn z zakupami . Gdy mnie zobaczył szybko do mnie podbiegł i powiedział :
Chłopak - Blaga nie płacz ... - powiedział ze swieczkami w oczach - co sie stało ?? 
Otarłam łzy z twarzy i odpowiedziałam :
- Nic takiego ... Naprawdę... nie zakrzataj sobie tym głowy ...- znowu łzy popłynęły mi po policzkach 
Chłopak - Ale ja chciałbym Ci naprawdę pomóc ... Ymmm jestem Niall .
- Ja jestem Margaret ...
Niall (N)- No to powiesz mi co sie stało ??/
- No ok ..
N - a wiec 
- Taki koleś na mnie wpadł i ... 
N- Cos ci zrobił ?!?!?
- Nie ... tylko potem juz nie miałam swojego telefonu ...
N- Myslisz ze mogł Cie okrasc ?? 
- Nie , raczej nie ...
-A szukałas juz ??
- Tak przeszukałam juz cała torbe i cały park .
N- A to był jakis wartosciowy telefon ??- zaptał przezuwajac ciasteczko OREO .
- Własnie w tym problem ze tak .
N - Poszukamy go jeszcze , spokojnie - powiedział przytulajac mnie - To w takim razie jakiego telefonu szukamy ??
-I phon 4s 
N- oojjjjj 
- nooo...
Niall wziął mnie za rękę , a w drugą zakupy . Szukaliśmy 2 i pół godziny , nagle blondas krzyknął :
N- Patrz tam jest !!
- SKad on sie wział w tej rzeczce ?!?!?!
N- Nie wiem trzymaj ! - Dał mi zakupy w ręce 
-Co ty chcesz zrobic ?!?!?!
N- Ide po niego :)
- Co??
N- Woda przezroczysta , kapieli nigdy za duzo :D 
- Co ?!?!?!?
Tymczasem Niall wszedł w spodniach do rzezki Wszedł az do gaci i wyciągnąl mój telefon . Szybko wyszedł z wody i dał mi go do ręki .
N- jeszcze działa !! :D :D :D 
Rzuciłam mu sie  w ramiona ze smiechcem 
- hahaha ! Moge ci sie jakos odwdzieczyc ??!
N- Musisz mi dac wielkiego całusa i isc ze mna na randke .
- Ok ! 
Próbowałam mu dac blondaowi całusa w policzek kiedy on nagle krzyknał :
- Ale w usta !
- hahahha hahahhah OK , to za te spodnie , ale pp przyjacielsku pamietaj ahahahah 
N- Ok !
Pocałowałam go , nie był to namietnty pocałunek lecz jego usta były wspaniałe , delikatene i takie wrazliwe . 
N- mmmmmmm ... słodko !!!
- cichoo !  hahahhahaha To było po przyjacielsku PAMIETAJ ! 
N- yhymm ! No to teraz mozesz podac mi swoj numer telefonu ?? - 
powiedział z wielkim usmiechem 
- tak :) hahaah - 
Podałam mu numer i rozeszlismy sie w sowja strone machajac do  siebie  i smiejac sie ze spodni przystojenego chłopca ... Wiedzialam ze to nie bedzie jedno spotkanie ... 




*** No to mamy 1 rozdziała nareszcieee !!! Podoba sie ?? piszcie w komentarzach ;) ***


tak to sie zaczeło ...

Mam na imie Margaret , mam 17 lat . Mieszkam na przedmiesciach Londynu . Odkad rodzice sie rozwiedli wszyscy na oposcili , zostałam tylko ja , mama i moja młodsza siostra Katie . W szkole nie jestestem zbytnio lubiana ... Odwiedza mnie tylko jedna , jedyna przyjaciółka Amy , Moje zycie zawsze było nudne i monotonne , az do pewnogo dnia . Tak to się zaczęło .........

siemaaa :D :D wiem ze nie dodałam 1 rozdziału o niallu ale ...

nie mogłam bo komp popsuł a wiec  dzisiaj wieczorem usiade do komputera i juz bedzie :D błagam dodawajacie komentarze one mnie motyuja !! wiem wtedy ze mam dla kogo piasc !! :*

wtorek, 14 lutego 2012

Sorki :)

Przepraszam ze tyle juz nie pisałam jutro postram sie napisac 1 rozdzial niall storry <3  zapraszam do witryny

wtorek, 31 stycznia 2012

Imagine # Liam P .

L- Mam najładniejszą , najpiękniejszą , najwspanialszą dziewczynę na świecie ! 
Ty- Przestań !! 
L- Co ?
Ty - To ! 
L - Ale co ?
Ty - Tak gadać ! 
L - Ale ja nie mogę przestać .
Ty - Czemu ??
L - Bo tak jest ! 
Ty- Wcale nie ! 
L - TAK !
Ty- NIE ! 
L - Serio !!
Ty - Wcale nie jestem taka idealna ! 
L - Dla mnie jesteś . <3 <3 
Podchodzisz do liama i przechodzicie do namiętnych pocałunków . 




Sorki za błędy 

Imagine # Zayn M.

Ty- Ale ja jestem szczęściarą 
Z- Dlaczego ?? 
Ty- Mam wspaniałego , przystojnego , kochanego chłopaka i wspaniałych przyjaciół 
Z- To faktycznie z ciebie szczęściara ahhhahahahaha.
Ty- Czemu się tak śmiejesz ??!?
Z-A tak jakoś - powiedział z wielkim uśmiechem na twarzy 
Ty- Coś nie tak??
Z- Nie. Poprostu mam taką dziewczynę :D 
Ty- Do wybrechtania ?? - powiedziałaś smutno .
Z- Nie !! Poprostu ... Zawstydziłaś mnie ... :)
Ty- hahahahhahahahhahahah . To ciebie można zawstydzić ?? ahahahahhhaha 
Z - No tak !! 
Ty- czym skarbie ? :) 
Z - Komplementami ...
Ty- ahhaah dobrze już nie będę . :) 
Z- Ale ja lubię jak mnie zawstydzasz ... :) :) 
Ty- Ty słodziaku :* 
podchodzisz do Zayna i zaczyncie sie całowac 




Sorki za błedy 

poniedziałek, 30 stycznia 2012

.....................................

Na dole sa ankiety do wypełniania :D plis uzupełnijcie :D

Imagine # Louis T .

Przechodzisz przez ulicę w swojej nowej pomarańczowej sukience i nagle ktoś od tyłu podnosi Cię od tyłu podnosi Cię , bierze na ręce i biegnie . Ludzie patrzą się na was jak na idiotów i sensacyjnie robią wam zdjęcia . Krzyczysz , lecz on biegnie dalej i mówi 
Chłopak - Jestem Louis , nie bój się zaraz Cię postawię !! 
Wbiegliście w ślepą uliczkę i wtedy Cię postawił 
L - masz świetną sukienkę ... Nie mogłem się powstrzymać ...
Ty - Co w niej takiego cudownego ?!?!!?
L- Jest pomarańczowaaa ... - Mówi Lou rozmarzony .
Ty- Haloo ! Ziemia porywaczu ! ahhahaahah . Aż tak kochasz ten kolor ??? 
L- Nie ja kocham ciebie ty moja MARCHEWECZKO !! <3 <3 - Mówi i przytula Cie bardzo czule


Sorki za błedy :* 

:D

jutro kolejne imagine :* narazie musze leciec ! :D pisze dla was opowiadanie :D <3

Imagine # Harry S .

Pewnego deszczowego dnia stoisz zapłakana na balkonie swojego balkonu . Nagle zauważasz burzę loków wspinającą się po szczebelkach balkonu . Przerażona myślisz , że to złodziej , lecz w pewnym momencie widzisz chłopca . Gdy już stoi obok Ciebie uświadamiasz sobie , że to twój idol Harry Styles z One DIrection ! Stoisz jak wryta , gdy nagle Harry zadaje ci pytanie : 
H- Czemu taka piekna dziewczyna jak ty stoi zapłakana na balkonie w taki dzień ??- i ociera twoją twarz z łez . 
Ty- Ktoś sprawił mi wielką przykrość- odpowiadasz 
H- Gdybym tego ,, KOGOŚ'' spotkał przywaliłbym mu za to , że Cię skrzywdził 
Ty- hahahahahhahahhah- odrazu sie rozweselasz i zadajesz mu pytanie 
Ty-  A co taki chłopak ja ty robi na moim balkonie ?? 
Harry widząc że  przemarzłaś zdejmuje swoją bluzę i okrywa cię nią , a następnie odpowiada :
H- Jak Cię zobaczyłem , serce mi się ścinęło , pomyślałem , że Cię pocieszę - a następnie delikatnie  młuska Cię ustami w policzek . 
Ty - Udało Ci się :) - i odwzajemniasz mu pocałunek w policzek , gdy Harry nagle się odwraca i całujesz go w usta .
Ty- Przepraszam ... - mówisz zawstydzona , wtedy Harry łapie Cię w talii i mówi : 
H- Zrobiłem to specjalnie kochanie ! <3 - i przechodzicie do namiętnych pocałunków 




Z góry przepraszam za wszystkie błedy bo napewno jakies popełniłam ! :D 
No wiec zaczynamy !! Mój blog rusza w ruch !!! Piszcie z kim chcecie imagine ?? Piszcie w Komentarzach !!
Postaram się napisac to dla was !!