Nastepnego dnia dostałam sms od Nialla .
''Cześć maleńka :* Dzisiaj też się spotykamy ????
Wiedziałam , ze to nie bedzie jednorazowa przygoda . Postanowilam mu odpisać
'' Ok ! Jestem za ! Tylko nie mów do mnie maleńka -,- :* ''
Odpisał :
'' Ok . A moge mówić skarbie ??? aahahhah xD :* ''
Bardzo się roześmiałam , ale odpisałam dalej :
'' No ok :D ahhahahha :* '''
Napisał kolejnego sms-a
'' To jak , gdzie i o której skarbie :D ??? ''
Ponowinie zwijałam sie ze śmiechu ( odpisałam )
'' Może gdzieś ... nie wiem .... :/ ''
Odpisał :
'' Może park ?? :D ''
Ja :
'' OK będę o 14 pod kawiarenką w parku :* ''
Spotkanie było blisko za 2 godziny , a więc poszłam się odświeżyc . Zawsze kochałam długie prysznice ...
************ Z punktu widzenia Nialla ***************
Siedzę n kanapie i sms - uje z tą ślicznotką . Nagle chłopaki zaczęli mni o coś podejrzewać
Harry(H)- Ej on , coś , jakoś inaczej się zachowuje - wyszeptał Harry Louisowi na ucho .
Lou także szepcąc odpowiedział Harremu .:
Louis(Lo) - Wiem taki jakiś w skowronkach ....
H - Niall !!!!!
N - Co się dzrzesz ?!?! Co chcesz ??
H - Masz nam coś do powiedzenia ??
N - Nie .... a co ??
H - Czy aby nie znalazła się jakaś pani Horan słodziaku ?? :D :D
N - yyyyy ...
Liam(Li ) - Achymmmm ... Czyli Tak ?!
Zayn(Z) - I nic nam nie powiedziałeś ?!?!
Li - Jak mogłes ?!?! :(
N - nieeee !
H - Nikogo nie poznałeś ?
N - Nie ... Znaczy tak !
Lo - To poznałeś czy nie ?!
N - No poznałem ... powiedział drapiac się po głowie
H - Jak mogłeś mi niec nie powiedzieć ?!?! :D :D
Lo - Cichooo !! Dawno ją poznałes - zapytał Louis robiąc maślane oczka .
H - ahahhaahah !! ahahhahah !!
Lo - Zamknij się kochanie !! A więc ?? :) - znowu zrobiła maslane oczka , a Harry czekał jak reszta z zaciekwieniem na odpowiedź
N - No ok 2 tygodnie temu ...
Li - OMG !! Tak długo trzymałeś nas w tajemnicy ?!?! :>
H - hahahahahh . No to jak się całuje - zapytał z cwaniaczkowata mine .
N - Nie całowałem sie z nią !!!!
H - Achymmm .... To kim dla Ciebie jest ??
Lo- Nie wiecie jak pytać chłopaka !!No , a więc po 1 na ilu randkach byliście i gdzie sie poznaliście i jaka ona jest :D
N - Matko ! no dobra ... Poznaliśmy się w parku jak wracałem z zakupów , pomogłem jej szukać telefonu bo zgubiła i płakała ( w tym czasie chłopcy zrobili jedno wielkie uuuuuu )
N - cicho ! Jest , znaczy wydaje się być miła , zabawna , dużo się śmieje , lubi jeśc *_* , no i byliśmy na 1 randce , ale jak pozwolicie mi wyjść z tej spowiedzi , zjeść coś i sie umyć , to pójde na drógą ! xD
H - Nie wierze , ze jej nie pocałowałeś !! Mów szczerze jesteśmy twoimi przyjaciółmi :D
N - Dobra pocałowała mnie ona jeden raz ale tak normalnie .... w usta za wyciągnięcie jej telefonu z tego bajora w parku :D
H - I jak było :D ::d
N- yyyyy .... to nic nie było powaznego ....
H - Dobrze ... A więc jakie ma usta :D :D
N - ychhhh !! Ładnie xD
Dobra idź już !! Zrobie Ci coś do żarcia !! :D
*********** Z towjego punktu widzenia ****************
Wyszłam z podbrysznica , ale mi błogo !! Zaczęłam się szykować . Założyłam krótkie dżinsowe szorty , biała bokserke ( ale nie taka w paski ) , rozpinany granatowy sweterek w białe paski ze złotymi guzikami + brązowe balerinki . Włosy upęłam w lużny koczek , a na rękę załozyłam kilka bransoletek Li Lo . Wzięłam brązowa mała torebecze woreczek , krzyknełam mamie tylko '' Pa ! wychodze ! '' . Wtedy mnie zarzymala
Mama(M) - Gdzie idziesz ?
- Ja ide do parku ... z .... kolegą ...
M - Ko - Legą ??
- Tak . Z takim jednym .... Nie znasz .
M - Acha ... to baw się dobrze .
- Ok
M - A Margaret !
- Tak ?
M - Uważaj na siebie !
- Spokojenie ... to nie gwałaciciel ahhahahah
M - Ja mówie serio ...
- Ok ! Pa ! :*
M - Pa :*
Siedziałam na parku w ławce nagle ktoś od tylu zakrył mi oczy .
N - Zgadnij kto to ?!
- ahhaha chymmm ... no nie wiem Niall ?? :D
N - ahahhah ZGADŁAŚ !
- ahhaahhah
Blądas wręczył mi przepieknego tulipan o kolorze różowo- czewono - pomarańczowgo .
- Piękny jest !- na twarzy pojawił mi się wielki rogal
N - ufff ... Myślałem , ze Ci się nie spodoba .
- Wręcz przeciwnie trafiłes perfekcyjnie , bo to moje ulubione kwiaty .
Naill pocałował mnie w policzek. Poszliśmy się przejść po parku i po ślicznym rynku , opowiadalaiśmy sobie rózne śmieszne historie . Poszliśmy na shayka . Bardzo się zakumplowaliśmy . Mielismy ze sobą duz wspólnego i wspaniale się dogadywaliśmy .
N - Czuje się jakbym Cię znał od zawsze :D
- Mamy dużo wspólnego :)
N - Cieszy mnie to :D
- grasz na jakimś instrumencie ?
N - ahhahaha
- cos nie tak ?? : /
N - nie wysztko ok . Tylo zazwyczaj dziewczyny wszystko o mnie wiedzą .
- Hymmm ... Ale ja nie jestem wszystkie ... - zasmuciłam sie , bo myslałam , ze chłopak w ten sposób mnie wyśmiał , ale po 5 sekundach usłyszałam najsłodsze słowa jakie mgłam kiedykolwiek usłyszećod chłopaka .
N - Tak wiem , ty jesteś sobą , nikogo nie udajesz :) uwielbiam Cię za to ! :)
- Po co udawać kogoś kim się nie jest ?? To bez sęsu poźniej czy wcześniej wyjdzie coś głupiego ... : / . Wolę się nie niszczyc jak te wszystkie słit dziewczynki xD Ja wole postawić na naturalność
N - A ja lubie naturalne dziewczyny :)
Zarumieniłam się i postanowiłam szybko mienić temat .
- To powiesz mi na czym grasz ? :)
N - Przeważnie na gitarze Kocham to ! hymmm na fortepianie ;)
- To twoja pasja ?? :)
N - Tak granie i śpiewanie , to to co kocham :) A ty masz jakąś pasję ??
- Tak jezze konno :) Znaczy jeździłam : /
N - Coś sie stało , ze przestałas kontynuować jazde na konno ?
- hymmm ... Fundusze : / Moi rodzice się rozwiedli , a mama dużo nie zarabia , ojeciec cos tam na początku mi dawał , ale teraz ma mnie gdzieś ... Kocham konie i jazde konno , ale trudno się mówi .
N- To przykre :(
- Nie ... znaczy moznasie przyzwyczaaić ... Ojciec zawsze taki był ...
N - A jeździłas jakoś zawodowo ?? zawody konkursy itp ?? :)
- Znaczy jeździłam bo to kochałam , dla samej przyjemności , ale byłam na 1 zawodach :D
N - I jak Ci poszło? :)
- Jak na 1 zawody myśle , ze nie było źle :D
N - 1 ?
- nie .. :)
N - 2 ? 3 ?
- 4 ahhahah :D
N - To i tak super :D :D
- Tak ! haahhah Miałybyć nagrody pocieszenia , ale jednak nie było hahahh wszyscy byli zawiedzieni :D
N - To ja mam pomysł !! - Powiedział głosno Niall .
- tak ?
N - W ramach tej nafrody pocieszenia ...
- Tak ??
N - Nie chciałbyś pójść ze mna na próbę ??:D
- Ok ! :D
N - Tylko najpierw chodźmy coś zjeść ! Nienawidzę śpiewac z pustym żołądkiem .
- Ok
N - Ty jesteś bardzo ugodowa xD !
- Hymmm ... Zależy w jakich sytuajcjach hahhahhaha
N - Achymm .. Czyli ...
- Poprostu podoba mi sie ten pomsł.
N - To się cieszę .
Poszliśmy szybko do restauracji . Niall zamówił wielkiego schabowego z dużą porcją frytek z ketchupem , a ja 6 wielkich pierogów
N - OMG !! Jakie códo !! - krzyknął blondas na widok obiadu na stole .
- Niczego sobie ta NOGA xD hahahh - powiedziałm przekrajając pieroga .
N - Nom ! ahhahahahh
Po 15 minutach Niall już wszystko zjadł , a mi na tależu został jeszcze jednen pieróg !
N - Moge wziąć tego ostaniego ?? - I zrobił maślane oczka , którym nie mogłam odmówić .
- ahhahah Ok ! Masz i tak juz nie mogłam .
N - Dziękje !! - i szybko wciągnął go jak odkurzacz NoNo xD
N - No to idziemy ?? Dzisiaj daruje sobie deser ... Może zjesz coś jeszcze ??
- o nie 1 pierożek to była moja dłoń hahah xD
N - hahahah ok
Wyciągnełam portwel z torby , aby zapłacić za giganty wtedy Niall mnie wyprzedził
- Niall !!
N - Co ?
- Przestań to robić !
N - Ale co ?
- wieznie za mnie płacieć !
N - Nie ! Ja płacę za dziewczyne !
- Nie lubie jak ktos za mnie płaci !
N - No to masz problem ! Musisz sie przyzwyczaić - i zowu walną te swoje słodie maslane oczka ! Kurwa znowy wygrał !
Wyszliśmy z restauracji uśmiechnieci . Wspaniale zadnych paparazzi ! Mysle , ze Niallowi tez to odpowiada :)
Po 5 minutach byliśmy juz pod bramą do sali ćwiczeń . Nagle stanęłam i zawachał się .
N- Co jest ??
- Nic ...
N - a wiec chodźmy .
- Może ja poczekam na zewnątrz ? Nie bede przeszkadzac... - przygryałm warge z lęku
N - Nie wygłupiaj sie - i znowu uzył swojego triku :D
- yyyyyy
N - Nie bój się oni nie gryzą !
- Ok
N - No może z wyjątkiem Zayna .. !
************* No to nareszcie mamy nowy rozdział miałam inwencję tworczą bo jałam pieroga :D ahhahaha niedługo już rodział 5 ! sory , ze nie pisałam ale nie miałam czasu :( . Zapraszam do komentarzy :D ************************** .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz